uk ( hayzed)

Breaking

uk uk ( hayzed)

Tuesday 18 October 2022

Pakistani-American rapper Bohemia visits Khaleej Times ahead of his performance at The Agenda

Pakistani-American rapper Bohemia visits Khaleej| Times ahead of his performance at The Agenda

rapper Bohemia visits Khaleej


بوہیمیا – جس کی کامیاب فلموں میں Same Beef (مرحوم سدھو موس والا کی خاصیت) اور میری جیت شامل ہیں – کا ریپ میوزک کے ساتھ گہرا تعلق قائم ہوا جب وہ نوعمری میں پاکستان سے کیلیفورنیا چلا گیا۔


ان کے پہلے البم وچ پردیساں دے نے انہیں پنجابی ریپ میں ایک سرخیل کے طور پر مضبوطی سے قائم کیا، لیکن واضح طور پر بولنے والے فنکار کا کہنا ہے کہ وہ اس صنف کے سامنے آنے کے طریقے سے زیادہ پرجوش نہیں ہیں۔


"میں اس اصطلاح کے ساتھ آیا ہوں 'دیسی ہپ ہاپ'؛ یہ میری ایجاد ہے. لیکن آج جب آپ اس لفظ کو تلاش کرتے ہیں تو آپ کو میرا فلسفہ نظر نہیں آتا، آپ کو میری ذہنیت یا میری تصویر نظر نہیں آتی۔

rapper Bohemia visits Khaleej


انہوں نے یہ بھی بتایا کہ جب ان کے تازہ ترین البم I am ICON پر سامعین کے رد عمل حوصلہ افزا تھے (ان کے خیال میں یہ "اچھی طرح سے سمجھا گیا" تھا)، وہ "چیزوں کے کاروباری پہلو سے کم خوش تھے"۔


'میں چاہتا تھا کہ بچہ سوچے'


کیا یہ مایوسی اس وجہ کا حصہ ہو سکتی ہے کہ اس نے اپنے آپ کو اپنے ریکارڈ لیبل، کالی ڈینالی میوزک سے الگ کر لیا؟ ایک حالیہ ٹویٹ میں، انہوں نے ایک کھوپڑی کی تصویر پوسٹ کی جس میں الفاظ تھے، "کالی دینالی میوزک 2002 - 2022"، جس سے مداحوں کو یہ قیاس آرائیاں کرنے کے لیے چھوڑ دیا گیا کہ آیا یہ لیبل بند ہو گیا ہے۔


اگرچہ اس نے اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا، یہ واضح ہے کہ بوہیمیا کا ارادہ تھا کہ اس کی موسیقی ایک رجحان یا دلکش منی اسپنر سے کہیں زیادہ ہو۔ اس کا مقصد بچوں کو ان کی آواز، ان کی اصلیت تلاش کرنے کی ترغیب دینا تھا۔


"میں قلم اور کاغذ لایا۔ میں چاہتا تھا کہ بچہ سوچے، قلم اٹھائے، اپنی کہانی لکھے اور اسے دنیا کے ساتھ شیئر کرے اور آواز اٹھائے۔ امریکہ میں سیاہ فام نوجوانوں نے شہری حقوق کی تحریک کے دوران ریپ میوزک بنایا تھا۔ کیوں؟ کیونکہ سفید فام آدمی انہیں آواز نہیں دیتا تھا۔ انہیں دبا دیا گیا۔ انسانوں کے طور پر ان کی تذلیل کی گئی۔ بچوں نے بغاوت کی۔ وہ صحن میں آئے اور چیخ چیخ کر جو کچھ ان کے دماغ میں تھا۔ ریپ میوزک یہی تھا۔ یہ ایک انقلابی موسیقی تھی۔


بوہیمیا نے کہا کہ اس کی موسیقی کا مقصد متحد ہونا تھا نہ کہ تقسیم،، انہوں نے نوآبادیاتی دور کے بعد کی ذہنیت کو پکارتے ہوئے کہا کہ وہ محسوس کرتا ہے کہ برصغیر میں اب بھی موجود ہے۔


"میں وہاں دینے کے لیے تھا، اور میں نے اپنا خون اور پسینہ دیا۔ میں نے اس کا نام دیسی ہپ ہاپ رکھنے کی وجہ یہ ہے کہ آپ کوئی بھی دیسی ہو سکتے ہیں۔ اب میں بچوں کو 'اوہ، میں ایک پاکستانی ریپر ہوں'، 'اوہ، میں ایک ہندوستانی ریپر ہوں' کے بارے میں بات کرتے دیکھتا ہوں۔ ملکہ شاید آس پاس نہ ہو، لیکن وہ پھر بھی آپ پر حکومت کر رہی ہے اور آپ کو برین واش کر رہی ہے۔ تم ابھی تک اس کے غلام ہو۔ اور یہ افسوسناک ہے۔ میری موسیقی باغی تھی۔ یہ آپ کو بیدار کرنا تھا، اس سب سے باہر۔ ایسا نہیں ہوا۔"


'موسیقی واضح طور پر کام نہیں کر رہی ہے'


اور اگر بوہیمیا اسٹیبلشمنٹ مخالف کے طور پر سامنے آتا ہے، تو یہ شاید اچھی وجہ سے ہے۔ ماضی میں بہت سے موسیقاروں نے ریکارڈ کمپنیوں کے استحصالی ہونے کے خلاف بات کی ہے۔

rapper Bohemia visits Khaleej


"میرے خیال میں بڑی کمپنیوں کو پیسے اکٹھے کرنے کے لیے بچوں کی تصویریں بغیر جوتے، بہتی ہوئی ناک، استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہونی چاہیے۔ کیونکہ وہ بچہ میں ہوں۔ میں وہ بچہ تھا کراچی میں، پشاور میں، بغیر جوتے کے، ادھر ادھر بھاگ رہا تھا۔ اب وہ بچہ یہ ہے - (خود کی طرف اشارہ کرتے ہوئے) وہ دیکھتے ہیں؟ $3000 کی Balenciaga شرٹ پہنے ہوئے ہیں۔ وہ بچہ اب آپ کے لیے بیچنے اور پیسے کمانے کے لیے تصویر نہیں ہے – وہ بچہ اب بولتا ہے۔


"میں صرف ان کمپنیوں کی اجارہ داریوں اور سوچنے کے اس پرانے انداز سے بے بس محسوس کرتا ہوں۔ وہ نہیں چاہتے کہ بچوں کو پلیٹ فارم ملے۔ اور یہ افسوسناک ہے. میں نے اس کا تجربہ کیا ہے۔ میرے نئے البم کا نام I am ICON (ان کنٹرول آف نتھنگ) ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ اس عمر میں سب کچھ خدا کے ہاتھ میں چھوڑ رہا ہوں۔ موسیقی واضح طور پر کام نہیں کر رہی ہے۔ میں نے اسے آزمایا ہے۔"


دیسی ہپ ہاپ کے مستقبل کے بارے میں اپنی بدگمانیوں کے باوجود، چند لوگ اس کے بظاہر بے باک دعوے کے ساتھ بحث کریں گے کہ وہ "اپنی صنف کا بادشاہ" ہے۔


"میں صرف واحد علمبردار نہیں بن گیا، اتفاق سے اس چیز کا موجد۔ میں صرف دوسرا فنکار نہیں ہوں۔"

انہوں نے اپنے آپ کو بالی ووڈ میوزک میں ریپ متعارف کروانے کا سہرا دیا، اور وہ کچھ ایسے رجحانات پر تنقید کرتے تھے جنہوں نے ان کے مطابق اس صنف کی صداقت کو متاثر کیا۔


"آپ ریپ میوزک (اب) کے بغیر ایک بھی بالی ووڈ فلم نہیں بنا سکتے۔ واحد شخص جس کو میں اتنا زیادہ اختراعی ہونے کے قریب سمجھتا تھا وہ کشور کمار تھا۔ کشور دا کے بعد، یہ صرف بوہیمیا ہے جس نے نوجوانوں تک تعلیم پہنچانے کے لیے کچھ بھی اثر انداز کیا ہے! مثال کے طور پر، ہمارے پاس یہ رجحان تھا جسے DJs کہا جاتا ہے، ٹھیک ہے؟ لہذا بچے سی ڈیز خریدیں گے اور انہیں صرف ایک ساتھ ملا دیں گے - وہ اسے موسیقی کہتے ہیں۔ راگ آپس میں ٹکرائیں گے، ٹیمپوز آپس میں ٹکرا جائیں گے۔ میرے والد نے مجھے ہارمونیم پر بٹھایا، اور میں آپ کو جگجیت سنگھ کی کوئی بھی غزل سنا سکتا ہوں۔ میں آرکسٹرا کے لیے اسٹاف بار پر اپنی موسیقی لکھ سکتا ہوں۔ یہ وہی ہے جو میرے والد نے مجھے موسیقی بتایا تھا۔ یہ DJ ٹرینڈ نہیں جس نے پوری انڈسٹری کو خراب کر دیا۔ میں اب اپنے رجحان کو دیکھ رہا ہوں، اسی سطح پر لے جایا گیا ہے، جو صرف یہ دھونے اور کللا کرنے کا خیال ہے۔"


'میں نے صرف کتابیں پڑھی ہیں'


ریپ میوزک کی طرح جس نے اسے نوعمری میں متاثر کیا، بوہیمیا ایک انقلابی کی روح کو مجسم بناتا ہے۔ لیکن کیا اس کی صنف میں خلل ڈالنے والا عنصر ختم ہو گیا ہے؟


"میں تباہ ہو گیا ہوں. میں نے سوچا کہ میں انہیں روشنی دکھاؤں گا اور ہم متحد ہونے والے ہیں اور دنیا ہمارے سامنے جھکنے والی ہے۔ کیونکہ ایک چھوٹے پاکستانی بچے کے طور پر، میں نے ہمیں صرف یہ کرتے دیکھا ہے – فتح حاصل کریں، جب بات کھیلوں، فن، تخلیقی صلاحیتوں کی تاریخ، وسائل کی ہو۔


وہ یہ بھی محسوس کرتا ہے کہ انہیں موسیقی کے اداروں کی طرف سے وہ عزت اور پہچان نہیں دی گئی جس کے وہ حقدار تھے، جن کو چلانے والے نا اہل لوگ تھے۔


"ایسی چیزیں تھیں جو ہوئیں جو تناسب سے باہر نمایاں کی گئیں۔ مجھے یقین ہے کہ یہ ڈیزائن کے ذریعے کیا گیا تھا… میں نے ہندوستان کی تمام بڑی کمپنیوں کے ساتھ کام کیا ہے، ان VPs کے ساتھ جو داخلہ ڈیزائننگ کے لیے اسکول گئے ہیں! اور آپ ریکارڈ لیبل چلا رہے ہیں! بچپن میں، میں نے صرف کتابیں پڑھی تھیں… صرف یہ جاننے کے لیے کہ ہپ ہاپ میوزک اتنا بڑا کیسے ہوا۔ جے زیڈ جیسا لڑکا - جسے سڑک پر منشیات بیچنی پڑتی ہے - ڈیف جام میں کیسے جاتا ہے۔ وہ ڈیف جام کا صدر بن جاتا ہے، اور پھر ایک ارب پتی، ایک لڑکا جو لوگوں کی مدد کر رہا ہے۔

"میں نے سوچا کہ میری انڈسٹری میرے ساتھ جے زیڈ کی طرح سلوک کرے گی۔ غلطی یہ ہوئی کہ جب میں نے اپنے ذہن کی بات کی تو وہ ڈر گئے۔ جب میں نے اپنی عقل کا پردہ فاش کیا تو وہ ایسے تھے، 'اوہ، وہ ہماری نوکری لینے آیا ہے'۔


'کنیے بہت ٹھیک ہے'


ریپ میں طاقت کے پہلوؤں کے بارے میں بات کرنا اور کنی ویسٹ کو نہ لانا ناممکن ہے، جو اس وقت سرخیوں پر قبضہ کرنے کی مہم میں ہے۔ بوہیمیا کی کینی کے بربرسٹ (ریپر کو بائی پولر ڈس آرڈر کی تشخیص ہوئی تھی) اور دماغی صحت کے موضوع پر کچھ متنازعہ آراء ہیں۔ "کینی ایک ارب پتی ہے۔ وہ بہت ٹھیک ہے۔ میرا مشورہ ہے کہ آپ یہ سوچنا چھوڑ دیں کہ اسے کوئی پریشانی ہے۔ وہ (فیشن ڈیزائنرز) جیری لورینزو، ورجیل ابلوہ (آر آئی پی) کے دوست تھے۔ ڈیمنا گواسالیا اس کی طرف دیکھتی ہے، کارل لیگر فیلڈ اسے پسند کرتا ہے، کوکو چینل اسے پسند کرتا ہے (ہنستا ہے)۔ میرا مطلب ہے، یہ دلچسپ ہے کہ وہ کیا کرتا ہے۔ پیرس میں ہونا اور Yeezy کو رن وے پر لانچ کرنا، Adidas کے ساتھ کام کرنا، Gap کے ساتھ معاہدہ کرنا، جس میں تعلیم کی ضرورت ہے۔ اس لیے میرے خیال میں ہمارے بچوں کو اس حقیقت کو سمجھنے کی ضرورت ہے کہ وہ ایک مارکیٹنگ جینئس ہے۔


بوہیمیا پاکستان میں ایک غریب پس منظر سے آتا ہے اور اس کا خیال ہے کہ محدود یا کوئی مواقع ذہنی صحت کے مسائل کی نشوونما میں کافی حد تک کردار ادا کر سکتے ہیں۔


"امریکہ میں دماغی صحت کا مسئلہ ایک عیش و آرام کی چیز ہے۔ ہمارے پاس وسائل اور نعمتیں وافر مقدار میں موجود ہیں۔ تو ہم اداس ہو جاتے ہیں! کیا آپ جاننا چاہتے ہیں کہ ڈپریشن کیا ہے؟ آپ جاننا چاہتے ہیں کہ حقیقی زندگی کیا ہے؟ پشاور کا بچہ ہونا ہے، چھوٹی لال کرتی میں، جہاں پلمبنگ نہیں، بجلی کم ہی آتی ہے، گھر مٹی کے بنے ہیں۔ میری آنٹی چکن کے پاؤں پکا رہی ہیں اور وہ اس کا سوپ بنا رہی ہیں۔ اس کے پاس باقی چکن نہیں ہے۔ میں وہیں سے ہوں۔ میرے والد شرابی ہو گئے۔ میں نے اپنے خاندان کے افراد کو منشیات سے مرتے دیکھا ہے۔ میرا کزن (جو میرے ایک تیرا پیار میوزک ویڈیو میں تھا) قتل کے مقدمے میں جیل میں ہے۔ میں آگے بڑھ سکتا ہوں۔ کینی نے کبھی تجربہ نہیں کیا جو میں نے تجربہ کیا ہے۔

’’تعلیم کو فروغ دینے کی ضرورت ہے‘‘


اپنی گھٹیا پن کے باوجود، بوہیمیا نے بچوں کو تعلیم کے بارے میں ایک پیغام بھیجا اور انہیں دیوار کی ایک اور اینٹ بننے سے خبردار کیا۔


"پڑھو! وہ نہیں چاہتے کہ آپ پڑھیں، وہ چاہتے ہیں کہ آپ سکرول کریں۔ تعلیم کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ اور تعلیم سے میرا مطلب وہ چیزیں نہیں ہیں جو اسکول کرتے ہیں۔ میں ریاضی میں خراب تھا۔ میں بیوقوف نہیں ہوں، لیکن مجھ پر 'ریاضی میں آپ کا گریڈ کیا ہے'، 'اوہ آپ کو ریاضی میں ایف ملا ہے' کے اس دباؤ سے گزرا؟


"یہ تعلیم نہیں ہے - یہ ایک بچے کو فرمانبردار بنانے اور محسوس کرنے کا ایک منظم طریقہ ہے کہ وہ ثانوی ہے۔ میرے خیال میں تعلیم کو ایک نئے چہرے کی ضرورت ہے، ایک مرحلہ، تقریباً، جو میں بہت خوش قسمت ہوں کہ مجھے کیلیفورنیا میں ملا۔ میں لائبریریوں میں گیا، کتابیں لی، اور انہیں واپس نہیں کیا۔ کسی کو مت بتانا (ہنستے ہوئے)۔


ویڈیو بشکریہ بوہیمیا کے انسٹاگرام


اس نے وبائی امراض کے بعد سڑک پر واپس آنے اور متحدہ عرب امارات میں دوبارہ پرفارم کرنے کا نعرہ بھی لگایا۔

rapper Bohemia visits Khaleej


"ایسا لگتا ہے جیسے میں دوبارہ سانس لے رہا ہوں۔ میں اپنی غزلیں خود لکھتا ہوں، میں اپنے تمام آلات خود بجاتا ہوں، میں اپنی تمام موسیقی ترتیب دیتا ہوں۔ میں ایسا ہینڈ آن آرٹسٹ ہوں۔ میں فوٹوشاپ میں اپنے سی ڈی کور ڈیزائن کرتا ہوں۔ لہذا حتمی اطمینان تب ہوتا ہے جب میں اپنے سامعین کے ساتھ بات چیت کرتا ہوں، اور جب میں اسٹیج پر ہوں۔ وبائی امراض کی وجہ سے پچھلے کچھ سالوں میں دنیا جو گزری اس کے پیش نظر ، میرے جیسے فنکاروں کو سب سے زیادہ نقصان اٹھانا پڑا۔ نہ صرف معاشی طور پر، جو اس کا ایک بڑا حصہ ہے، بلکہ، میرے لیے سانس لینا اور حقیقت میں یہ جاننا کہ میں جو کچھ کر رہا ہوں، وہ لوگوں کے لیے اچھا ہے، پرفارم کرنا ہے۔ اب بہت زیادہ لوگ دبئی کے بارے میں جانتے ہیں، اور یہ برج خلیفہ کی وجہ سے ہے۔ اور میں انہیں ہمیشہ یہ یاد دلانا چاہتا ہوں کہ، ارے، میں برج خلیفہ کی تعمیر سے پہلے وہاں جا چکا ہوں۔ یہ ایک ایسی جگہ ہے جس کے بارے میں مجھے بہت زیادہ دلچسپی ہے، اور مجھے یہ پسند ہے کہ شہر دنیا کے لیے، ہمارے مستقبل کے لیے کیا کر رہا ہے۔"


دبئی کی سب سے بڑی ہالووین نائٹ جس میں بوہیمیا شامل ہے، ہفتہ، 29 اکتوبر کو دی ایجنڈا میں ہو گی۔ پلاٹینم لسٹ پر ٹکٹ۔


مکمل مضمون یہاں پڑھیں

No comments:

Post a Comment